Vlieg & Melse Diëtisten, locatie Arnhem

Van Maerlantstraat 3 6824 KX Arnhem
Deze locatie is onderdeel van Vlieg & Melse Diëtisten

Waardering van Vlieg & Melse Diëtisten, locatie Arnhem - Arnhem op 9 maart 2020

Voedselallergie

Na diverse onderzoeken in ziekenhuizen, twee weken observatie, meerdere diëtisten te hebben gehad en zelfs allergie testen bij o.a. een allergoloog te hebben gehad en nu ruim 7,5 jr verder, zonder dat daar een diagnose uit kwam..., wist mevr. B. Vlieg-Boerstra al direct na het doornemen van het medisch dossier van onze dochter (bijna 8jr) wat vermoedelijk de diagnose is. Na ongeveer een maand bezig te zijn met een streng dieet blijkt dat er nog meer intoleranties een rol spelen. Inmiddels volgt ze nu 5 weken een streng dieet. Na twee weken ervoer ze al haar eerste “buikpijnvrije dagen” en sinds het dieet aangepast is is dit alleen maar verbeterd. We zijn er nog niet, maar we hebben erg veel vertrouwen in deze diëtiste! Jammer alleen dat de zorgverzekeraars maar 3 uur vergoeden (in ons geval) want juist bij complexe gevallen als deze is dat echt niet toereikend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vlieg & Melse Diëtisten, locatie Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.