Vlieg & Melse Diëtisten, locatie Arnhem

Diëtetiek

uit 6 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Vlieg & Melse Diëtisten, locatie Arnhem - Arnhem op 23 juli 2022

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Zeer deskundig op het gebied van eosinofiele oesofagitis. Meer deskundig dan mijn MDL arts, dus de ondersteuning van Vlieg & Melse kan ik goed gebruiken. Ook ik heb maar 3 uur/jaar vergoeding vanuit de zorgverzekering. Mevr Luiten is daarom zeer to the point in de video-afspraken wat ik erg prettig vind. Het enige dat ik raar vind is dat er een persoonlijk advies voor mij werd uitgewerkt met wat wel/niet te eten bij de eliminatie van tarwe melk ei en soja. Terwijl dat in mijn ogen gewoon kant en klaar op de plank moet liggen voor iedere soort allergie of intolerantie. Ik ben toch niet de enige met deze combinatie als je juist in Eoe gespecialiseerd bent? Daar gaat dan al een groot deel van je vergoeding aan op. Mevr Luiten zette heel klantgericht extra links in het advies wat extra bewerkelijk is terwijl je deze niet kunt gebruiken doordat alle communicatie achter een beveiligingscode zit. Dat zijn details, overall kan ik deze praktijk aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vlieg & Melse Diëtisten, locatie Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.