de Leefstijl Diëtist, locatie Middelstum

Diëtistenpraktijk

uit 19 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van de Leefstijl Diëtist, locatie Middelstum - Middelstum op 1 juni 2022

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Ik besloot vijf maanden geleden dat ik een diëtiste om hulp wilde vragen om af te vallen. Ik ben erg kritisch en ik had in eerste instantie niet veel vertrouwen in een diëtiste. Ik was immers in de veronderstelling dat ik zelf al bijzonder veel van voeding wist. Ik sportte vrij veel maar viel niet af. Yasmin heeft mij bewuster gemaakt van de juiste producten. Ook heeft ze mij geleerd wat ''verkeerde'' toegevoegde suikers zijn. Wat ik prettig vind is dat ik gewoon koolhydraten kan blijven eten. Ik heb een aantal structurele veranderingen doorgevoerd in mijn eetschema en het is mijn levensstijl geworden. Inmiddels ben ik ruim tien kilo lichter en ben ik best wel enorm trots op mezelf. Ik ben erg blij dat ik de stap om hulp te zoeken heb genomen. Aan iedereen die twijfelt: kies Yasmin! Ze weet enorm veel van voeding af en heeft een passie voor haar vak. Haar enthousiasme is aanstekelijk! Een ding weet ik zeker: de kilo''s blijven eraf omdat dit een hele normale manier van eten is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor de Leefstijl Diëtist, locatie Middelstum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.