Waardering van Yasmin de Boer Diëtist, locatie Kantens - Kantens op 25 april 2020

• Overgewicht

Yasmin schrijft geen dieet voor, maar adviseert een passende lifestijl voor jou. Ze zoekt een balans in de voedingsproducten waaraan je gewend bent en adviseert gezondere alternatieven die bij jou passen. Door haar heldere uitleg en haar enthousiaste betrokkenheid werd ik bewust van mijn levenstijl. Met haar adviezen vond ik het best eenvoudig dit aan te passen. Op een zeker moment keek ik uit naar de contactmomenten en nieuwe adviezen. Ik beweeg meer, eet en drink nog steeds bijna alles wat ik lekker vind, in 4 maand tijd en toch 10kg afgevallen. Door Yasmin herken de ingrediënten en hun waarden. Haar motto "weet wanneer je wat eet" is voor iedereen een aanrader. Yasmin Super bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yasmin de Boer Diëtist, locatie Kantens? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.