Verloskunde Centrum Oost - Echopunt

Echocentrum

uit 4 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Verloskunde Centrum Oost - Echopunt - Amsterdam op 14 januari 2021

Zwangerschap

20 wk echo gehad bij Nicolette. Ze was vriendelijk en nam goed de tijd om alles te bekijken en ook aan ons uit te leggen. Bij een van de metingen was niet helemaal binnen de marge maar ze legde duidelijk uit waarom dat wat haar betreft geen reden is om ongerust te worden. We willen het geslacht nog niet weten; daar ging ze ook goed mee om. Ze gaf steeds aan wanneer we weg moesten kijken. Fijn dat ook in deze tijd de partner mee mag! En goed opgelost met handen wassen, mondkapjes en schermen. Ik ben eerder bij dit echocentrum geweest.Ben toen een keer heel bot behandeld. Ik denk dat er een groot verschil is tussen de echoscopisten. Ik heb er twee gehad die heel lief waren en een die bot en weinig empathisch was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskunde Centrum Oost - Echopunt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.