Waardering van SEIN, Polikliniek voor epilepsie, locatie Heemstede - Heemstede op 10 januari 2017

8.5
  • Epilepsie

Mijn ervaring met kliniek SEIN Heemstede is altijd goed geweest. Sterker nog indien ik zelf niet even naar de juiste afspraak data gekeken had! Dan heb ik,geen enkele klacht over afspraken te melden ik mocht zelf, blijven om toch gehoord te worden. Wat betreft het luisteren naar eventuele problemen BV kort geheugen verlies ED. Eventuele mentale klachten staat men desnoods per Tel, contact bij om te luisteren en te adviseren. En het onderzoek CQ welk een vorm van Epilepsie men bv heeft, gedurende 3 weken. + verblijf accommodatie is goed, schoon & opgeruimt. Ik heb geen klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SEIN, Polikliniek voor epilepsie, locatie Heemstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.