Ergotherapiepraktijk Emergo

Ergotherapiepraktijk

Klapwijkse Zoom 99 2652 CG Berkel en Rodenrijs
06-81091084 (Bilderbeek), 06-81089632 (Peeters)

Waardering van Ergotherapiepraktijk Emergo - Berkel en Rodenrijs op 17 november 2016

Beroerte

Onze ervaring is zeer positief. Inmiddels was het voor ons 5 jaar geleden dat er een ergotherapeut  meegekeken had. Door overbelasting van de niet aangedane kant hebben we in overleg met de huisarts de ergotherapeut ingeschakeld. Deze heeft aan de hand van de handelingen door de dag heen, gekeken, samen met ons, waar de knelpunten zaten. Zo kwamen we op zeker 10 punten die nog konden verbeteren. Het meekijken en ook meedenken over de uitvoering van de verbeterpunten door de ergotherapeut heeft ons erg geholpen om dit ook te realiseren. We raden het iedereen aan om na een aantal jaren na een CVA opnieuw een ergotherapeut in te schakelen.Het heeft ervoor gezorgd dat simpele dingen makkelijker gaan en dat zorgt ervoor dat er weer energie kan gaan naar de blijde dingen in het leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ergotherapiepraktijk Emergo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.