Ergotherapie Van Bakel

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Coronavirus (COVID-19)

Ik ben super tevreden over de begeleiding van de 2 ergotherapeuten. Door COVID-19 kon ik zelf niet komen naar de praktijk en kwam ze bij mij. Toen het weer ging kon ik zelf komen. Kreeg opdrachten om aan te werken en die zetten je aan het denken. Denk aan belastbaarheid, wat te doen bij overprikkelend etc. Daar er nog een ander problematiek naar voren kwam wist ze de juiste persoon te vinden om daar met ReAttach te starten. Dit heeft mij ook ontzettend goed geholpen in de verwerking van overprikkeling. De dames zijn zeer kundig en nemen je heel serieus. In het begin moesten ze zelf nog even een weg zoeken in Covid hulp maar dat is nu allemaal een stuk duidelijker en ze weten de wegen nu te bewandelen. Trouwens ze zijn ook niet bang om je een spiegel voor te houden, iets wat ik wel nodig had en me dit weer goed aan het denken heeft gezet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ergotherapie Van Bakel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.