Ergotherapie Van Bakel

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Niet aangeboren hersenletsel

Ik heb heel tevreden over de begeleiding die ik heb gekregen. Ik kreeg inzicht in mijn beperkingen. Wat heb ik, wat kan er verbeteren, wat zijn de signalen als het minder gaat en ik een stap terug moet doen om terugval te voorkomen. Ik kreeg steeds oefeningen maar ik mee aan de slag ben gegaan. Ik ben een doorzetter en wil vooruit, daardoor ging ik een paar keer over mijn grenzen heen. Ik werd dan terecht gewezen op wat ik had gedaan. De Ergotherapeute is een toppertje, zonder haar was ik nooit zover gekomen. Ze had naast haar eigen begeleiding, nog een idee wat misschien kon helpen Reattach, Ook dat heb ik aangegrepen. Dat was een goede ze heeft er voor gezorgd dat ik de ruis/chaos in mijn hoofd kan leeggooien, parkeren. Door bewust om te gaan met wat je doet en wat het kost aan energie/concentratie krijg je zelf meer kennis en grip op je lijf, zodat je weer kan functioneren. Super bedankt, jullie zijn goud waard.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ergotherapie Van Bakel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.