Van Bakel Ergotherapie

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Niet aangeboren hersenletsel

Joyce Rutten kwam op mij over als een rustig persoon die goed luisterde naar de klachten die ik met haar besprak. Vanwege corona waren de afspraken via videobellen. Dit is mij goed bevallen omdat autorijden mij veel energie kost. De verbinding was goed met zowel beeld als geluid. Ik kon elke sessie mijn ervaringen van de tijd tussen 2 afspraken goed delen en zo nodig kwamen we samen tot nieuwe inzichten of oplossingen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er vanaf het begin mijn twijfels over had of deze therapie me goed ging helpen maar al na de 1ste sessie was duidelijk van wel. Door op te schrijven wat ik zoal deed op een dag zag ik meteen dat het vaak teveel was en kon ik me daarop meteen aanpassen. Je leven aanpassen, anders inrichten is niet zomaar even gedaan, dat is een proces waar ik blijvend in moet leren bijsturen. De basis is wel gelegd en daar kan ik goed mee verder. Ik zal de tips die ik gekregen heb zeker blijven gebruiken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Van Bakel Ergotherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.