Waardering van Muskee-Apperlo Ergotherapie Veendam - Veendam op 26 februari 2019

9.8

Onze zoon van 10 heeft ergotherapie gehad om duidelijker te leren schrijven. Dit heeft hij als positief ervaren. De therapeute komt bij je thuis en dat werkt erg goed. Onze zoon voelde zich snel op zijn gemak. Na een aantal sessies en oefeningen is zijn handschrift enorm verbetert en de meeste woorden staan nu op het schrijflijntje geschreven. Zeker niet minder belangrijk, heeft de therapie hem meer zelf vertrouwen gegeven omdat iedereen zijn handschrift weer kan lezen. De therapeute wist onze zoon goed uit te leggen waarom hij dingen anders moest doen en er is snel resultaat bereikt. Super tevreden. Wij zijn enorm blij dat we deze keus hebben gemaakt voor "schrijfhulp". Het heeft heel wat stress weggenomen.

Bent u of werkt u voor Muskee-Apperlo Ergotherapie Veendam? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.