Waardering van Susanne Maas Praktijk voor Ergotherapie, locatie Weert, Maaseikerweg - Weert op 20 augustus 2020

Ik heb Susanne leren kennen doordat ik een hulpmiddel nodig had vanwege Parkinson. Ze dacht goed met me mee door adviezen te geven voor hulp in de huishouding te overwegen. Een week later brak ik na een val een heup waardoor hulp ineens dringend werd. Ik heb het zeer gewaardeerd dat ze acuut actie heeft ondernomen en de benodigde telefoontjes heeft gepleegd en zelfs met papieren ter ondertekening naar mij in het ziekenhuis kwam zodat er hulp aanwezig was toen ik thuis kwam. Hierdoor hoefde ik niet naar een revalidatieplek. Ik ben haar daar zeer dankbaar voor. Een professional met zorg op maat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Susanne Maas Praktijk voor Ergotherapie, locatie Weert, Maaseikerweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.