ACCZ | A Klinieken, Kliniek Huis ter Heide

Esthetisch-medisch centrum

Dolderseweg 2 F 3712 BP Huis ter Heide
0316-343133, 085–1122040
Deze locatie is onderdeel van ACCZ | A Klinieken

Waardering van ACCZ | A Klinieken, Kliniek Huis ter Heide - Huis ter Heide op 16 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Onlangs een lipofilling behandeling voor mijn jukbeenderen laten uitvoeren door Dr van Onselen. van Onselen is een bijzonder sympathieke, kundige arts die duidelijk perfectie nastreeft en erg goed is in zijn vak. Hij kijkt echt naar wat voor jouw gezicht passend is, ook al gaat dat wellicht in tegen je eigen opvattingen. Het gaat niet alleen om winst maken, hij neemt echt de tijd voor je. Ook stelt hij je heel erg op je gemak, wat prettig is bij zo'n spannende aangelegenheid. Hij heeft echt mijn leven veranderd, ik ben zo ontzettend blij met het resultaat. Het enigste waar ik spijt van heb is dat ik niet eerder deze behandeling bij hem heb laten uitvoeren. Absolute aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ACCZ | A Klinieken, Kliniek Huis ter Heide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.