ACCZ | A Klinieken, Kliniek Zevenaar

Esthetisch-medisch centrum

Reisenakker 2 6903 ZJ Zevenaar
0316-343133, 085–1122040
Deze locatie is onderdeel van ACCZ | A Klinieken

Waardering van ACCZ | A Klinieken, Kliniek Zevenaar - Zevenaar op 23 oktober 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

“Een vakkundig en empathisch team dat staat voor vakwerk!”Vrijdag 12 oktober jl. heb ik me laten opereren in de ACCZ Kliniek in Huis ter Heide door Dr. Van Onselen. Ik wilde mijn operatie echt specifiek door deze chirurg laten uitvoeren, omdat ik hem een ware kunstenaar vind met zijn hart op de goede plaats. De voorscreening in Zevenaar verliep al uitermate prettig en vakkundig. Er werd tijdens deze screening uitgebreid de tijd genomen voor mijn verhaal met bijbehorende vragen. Tijdens de operatie, onder plaatselijke verdoving, voelde ik me geheel in veilige handen. Wat vind ik Dr. Van Onselen een empathische chirurg met een vakkundig team om hem heen. Over 1,5 week moet ik terug voor de hechtingen, maar ik ben nu al blij met het resultaat. Ik vind deze kliniek een aanrader. Er wordt niet uit commercieel oogpunt gekeken, maar naar de mens met zijn of haar verhaal erachter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ACCZ | A Klinieken, Kliniek Zevenaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.