Waardering van Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - Heerenveen op 28 februari 2019

• N.v.t.

5.5
  • Borstverkleining

Mijn borsten zouden verkleint worden maar met zo weinig verschil dat ik van 90 C naar 85 C ben gegaan. Mijn borsten hangen en ze verschillen in grootte. Waardeloos! Ik heb nog steeds dezelfde klachten als voorheen. Op de nacontrole heb ik deze klachten aangegeven en de arts vond het raar maar zou overleggen met andere artsen of er wat aan veranderd kon worden. Hier zou ik over teruggebeld worden op een afgesproken moment. Ik ben dus nooit gebeld en ga er nu ook door prive omstandigheden niet meer achteraan. Buiten dit vind ik de arts hardhandig en lomp. Helaas voor mij een grote deceptie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.