Waardering van Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - Heerenveen op 12 januari 2021

8.3
  • Plastische chirurgie

Mijn contacten met de Bergman Clinics verliepen goed. De arts en verpleegkundigen waren duidelijk, bijzonder prettig en professioneel. De contacten met een van de consulentes verliepen wat minder, maar dan kan natuurlijk. De operatie is goed uitgevoerd en de nazorg is fenomenaal. Ik werd met grote regelmaat gebeld hoe of het ging en waar nodig werd ik in contact gebracht met een verpleegkundige. Toen er een kleine wondontsteking ontstond kon ik direct komen en werd ik ook toen weer goed geholpen. Er moest na verloop van tijd nog een littekencorrectie worden uitgevoerd. Dat gebeurde onder lokale verdoving. Ook hierbij weer de beste zorg, hoewel deze ingreep pijnlijker was dan verwacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.