Waardering van Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 22 december 2020

• N.v.t.

3.0
  • Eczeem

Alleen foto's opsturen van de aandoening, routine-diagnose en zalven. Na maanden eindelijk dr. Winter gezien, die toonde geen belangstelling, het was haar laatste werkdag, kreeg nog zwaardere zalven. Kreeg daar enorm hoge bloeddruk door. Gebeld na paar weken met kliniek, nee, kon niet van de cortisc. Huisarts: heel bekend dat je van sterkte caortco. alleen op je handen ook hoge bloeddruk kunt krijgen, meteen mee stoppen en ander medicijn vragen. Namaanden smeren en aandringen eindelijk allergietest, weer andere medicijnen, wellicht in de toekomst lichttherapie. Ondertussenverergering van klachten van febr. tot nu, december 22 2020. Ik weet dat het moeilijk is, exzeem, maar ik vind de behandeling slordig.Moeilijk bereikbaar voor overleg (Covid?).Dr Beemer was geinteresseerder.

Reactie van/namens Dermatologisch centrum Bergman Clinics | Huid & Vaten | Hilversum - Hilversum

Wat vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft met een van onze vestigingen. U geeft aan dat u op dit moment
nog steeds actieve klachten heeft. Zou u contact met ons op willen nemen zodat wij kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen en mogelijk
een afspraak voor u kunnen maken bij één van de andere dermatologen?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.