Waardering van Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 11 september 2014

8.7
  • Borstvergroting

Ik ben heel tevreden over Bergman clinics. Deskundige arts en goede nazorg. Erg mooi gebouw in Bilthoven, hier ben ik geopereerd voor een borstvergroting. Over het resultaat ben ik erg tevreden en ik ben dan ook heel blij dat ik het advies van mijn pc dr Lichtenegger heb opgevolgd m.b.t. aantal cc. Het enige puntje voor verbetering: tijdens de pas sessie via de computer kunnen laten zien hoe de borst prothesen bij de patiënt haar lichaam zouden staan, qua lichaamsbouw. Bij sommige andere klinieken gebruiken ze dit namelijk wel al. Zo kun je de patiënt een nog duidelijker beeld geven van hoe de prothesen gaan staan en de keuze makkelijker maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.