Waardering van Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 17 oktober 2017

• Borstvergroting

Ik had Jaren last van kleine borsten  na de zwangerschap  en een ingetrokken tepel. Ik ben zo blij met het resultaat  voel me echt weer een vrouw . Echt weer de vrouw van jaren geleden . Het was voor mij jaren dat ik dacht maar dat ziet er toch nep uit of voelt niet echt.  Maar ik ben van een a naar een c gegaan . En dit voelt echt aan als mijn eigen borsten en het ziet er zo natuurlijk uit . Niemand in mij omgeving weet het op mij man en een paar andere famillie leden .maar het is ze niet eens opgevallen. Omdat ik altijd al maximizer bhs droeg en dat is nu niet meer nodig.  Bedankt dokter Rooijens en alle andere . Een trotse en blije vrouw

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.