Waardering van Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 1 november 2018

• Borstvergroting

Ik heb een borstvergroting ondergaan bij dr. Koopmann. Wat een geweldige en zeer kundige arts is dit. 2 maten besproken en het is de kleinere geworden, dit doordat mijn borstspieren te stevig waren en het anders toch te krap werd. Stiekem had ik de grotere maat willen hebben maar wat niet gaat dat gaat niet. Ik ben erg blij met dr. Koopmann en hoop dat deze arts nog heel wat jaren dit werk zal blijven doen zodat ik in de toekomst nogmaals bij hem terecht kan.Hij kijkt naar het totaalplaatje en ik kan niet anders zeggen dat het er heel natuurlijk uitziet.Deze man krijgt van mij een dikke 10.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.