Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum

vrijdag
zaterdag
zondag
Gesloten

Waardering van Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 14 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Ik vond de anamnese en het lichamelijk onderzoek beneden het te verwachten niveau. Behandelaar leek niet erg geïnteresseerd in het pathologische beeld en het daaruit voortvloeiend klachtenpatroon. Er moest een vervolgonderzoek komen (echo), dat tot mijn verbazing elders in een ziekenhuis moest gebeuren. Vreemd dat zo’n gespecialiseerde kliniek geen eigen echo-apparaat heeft. Daarnaast was er geen verbinding met het digitale zorgsysteem. Ook wel een beetje achterhaald. Heb na deze ervaring maar besloten de sessie bij de Bergmann af te sluiten en mijn eigen weg te gaan.

Reactie van/namens Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bey by Bergman.
Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring delen in het klachtenformulier op: www.bergmanclinics.nl/klachtenformulier of u kunt contact opnemen via 088 9000 535.
De betreffende klachtencoördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Bey by Bergman.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.