Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum

zaterdag
Gesloten
zondag
Gesloten

Waardering van Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 19 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Nog niet het resultaat wat ik wilde, ook wat mij te wachten stond na de operatie (hersteltijd) zowel psychisch als lichamelijk werd mij nooit verteld/voorbereid.

Reactie van/namens Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bey by Bergman Clinics Hilversum.

Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens delen in het klachtenformulier op: https://www.bergmanclinics.nl/klachtenformulier of u kunt contact met ons opnemen via 088 9000 500 optie 5 Uiterlijk.

De betreffende klachten coördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met hartelijke groet,

Bergman Clinics

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.