Waardering van Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 3 januari 2021

8.9
  • Borstvergroting

Over het algemeen heb ik een heel prettige ervaring gehad bij de Bergman in Hilversum. Zeer vriendelijke verpleegkundigen, professioneel en zorgzaam, een fijne kamer om bij te komen. De behandelend arts is zeer professioneel en de zorgconsulent met wie ik vooraf steeds contact had is erg behulpzaam, vriendelijk en reageert snel en adequaat op de mail. Ik ben erg blij met het eindresultaat! Jammer dat ik op de dag van behandeling vlak na aankomst in de kliniek (in de woonkamer) een half uur heb gewacht voordat ik geholpen werd. Dat was niet zo fijn gezien de spanning die ik voelde voor de opname. Nadat ik er wat van zei werd mij uitgelegd waarom dit gebeurd was en werden excuses gemaakt, waarna ik naar mijn kamer werd gebracht. Als tegemoetkoming kreeg ik later op de dag twee fijne crèmes van eigen merk. Dit kon ik zeker waarderen, maar in het vervolg zou de kliniek beter geen mensen moeten laten wachten! Dat hoort niet bij een kliniek met dergelijke allure en naamsbekendheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.