Waardering van Bergman Clinics | Uiterlijk | Huid en Vaten | Rijswijk inclusief MediSpa - Rijswijk op 8 januari 2017

4.7
  • Spataders

Vorig jaar januari heb ik mij laten behandelen door Dr. Ben Disselhoff aan een slechte doorbloeding van mijn benen,  spataderen?. Erg aardige arts en personeel maar helaas heb je daar niets aan als patient. Het gaat om de behandeling en ik voel mij diep teleurgesteld in deze laser behandeling. Moest er even over nadenken om dit te schrijven maar ik denk dat mensen gewaarschuwd moeten worden zeker als je fibromyalgie hebt, zoals ik, en spataderen  kies dan voor een andere methode om deze te laten verwijderen dus zeker niet laten laseren want je komt van de regen in de drup en eindigt met heel veel pijn. Dr. Disselhoff heeft  ook verteld dat het wat langer zou duren voor ik resultaat zou zien maar hij heeft niet verteld dat de klachten tien maal zo erg zouden worden. We zijn nu 1 jaar verder en ik ben mij dagelijks bewust van de pijn in mijn benen kan slecht lopen en mijn huid van mijn benen doet zelfs pijn als ik in mijn bed lig. Ik ben nu slechter af dan voor de operatie en had dit graag van te voren geweten zodat ik voor een andere behandelmethode had kunnen kiezen. Mijn benen zijn voor altijd verknald en weet niet hoe ik nu verder moet. Bedankt Bergman Kliniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Uiterlijk | Huid en Vaten | Rijswijk inclusief MediSpa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.