Bey by Bergman Clinics, locatie Amsterdam

zaterdag
9:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Bey by Bergman Clinics, locatie Amsterdam over:

Waardering van Bey by Bergman Clinics, locatie Amsterdam - Amsterdam op 28 april 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Na een consult met arts geen goed gevoel en kreeg toen direct een second opinion bij een andere arts. Deze luisterde naar mijn wensen en dacht actief mee. Uiteindelijk besloten mijn gescheurde implantaten te vervangen voor een maatje kleiner. De operatie zelf is goed verlopen. Daarna wel veel pijn omdat ze de boel flink hebben moeten schoonspoelen etc. Ook mijn bestaande littekens zijn helaas wat groter gemaakt maar ik ga er vanuit dat ze mooi zullen genezen. Na de operatie werd ik door de arts gebeld dat er helaas wat mis was gegaan tijdens de operatie: ze waren mijn implantaten kwijt geraakt en de foto’s waren ook mislukt. Erg cruciaal omdat er een claim zou worden gestart bij Mentor. Er werd mij direct beloofd dat ze intern alles gaan oplossen en mij het geld zelf gaan terugbetalen. Hier wacht ik momenteel nog op. Resultaat borsten wordt erg mooi, kleiner maar perfect bij mijn lichaam en vorm hetzelfde. Al met al tevreden mits de kwestie wordt opgelost natuurlijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bey by Bergman Clinics, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.