Waardering van Betan Clinics - Groningen op 20 mei 2019

Ik heb helaas onlangs een verkeerde keuze gemaakt, de desbetreffende persoon heeft mijn lippen verpest met allerlei bobbels en asymmetrisch lippen. Zodoende ben ik bij Betan Clinics terecht gekomen, het eerste contact was direct heel prettig. De dame gaf aan me te gaan helpen, los van het feit dat ik verpest was door een ander. Dit stel ik enorm op prijs, de dag erna kon ik direct terecht.Zeer vriendelijke mensen, die me goed hebben geholpen. Ik vind ze zeer sympathiek, ik stel het zeer op prijs dat ze de complicatie van een ander hebben opgelost. De plastische chirurg was kundig, vriendelijk en heeft me alles goed uitgelegd. Had ik maar eerder beter mijn huiswerk gedaan. Mijn lelijke lippen heeft hij gecorrigeerd en ik kom zeker terug. Nogmaals dank voor alle hulp. Waren er maar meer mensen zo behulpzaam!

Bent u of werkt u voor Betan Clinics? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.