Waardering van CosMed Kliniek Bosch en Duin - Bosch en Duin op 27 augustus 2018

8.7
  • Borstvergroting

alles vondt ik helemaal top, bij de intake was alles gelijk duidelijk, je weet precies waar je aan toe bent en wat je kan verwachten, ik werd al snel geholpen 2 weken na de intake was ik al aan de buurt, de dag van de operatie ( borstvergroting ) waren ze heel lief en heel duidelijk ze vertelden alles wat ze gaan doen , dus ik was heel gerust en niet zenuwachtig. Na de operatie heb je goede na zorg, en ze bellen hoe het gaat vindt ik zelf wel fijn, twee weken na de operatie moest ik weer terug en was allemaal helemaal goed zit er tiptop uit ben super blij met hoe het er nu uit ziet, en de laatste vragen worden dan nog even behandelt. Over 2 maanden weer even een controle en dan is het klaar voor mij, IK geef jullie een dikke 10 dankjewel dokter Hoefkens

Bent u of werkt u voor CosMed Kliniek Bosch en Duin? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.