Dr. Liem Clinic

Waardering van Dr. Liem Clinic - Rotterdam op 28 januari 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Behandeling: cosmetische acupunctuur in het gezicht, 1 keer per week gedurende 10 weken. Doel: huidverbetering op geheel natuurlijke wijze. Je lichaam activeren collageen aan te maken. Er worden door Dr. Liem, over het hele gezicht kleine naaldjes geplaatst. Dit gebeurt vrijwel pijnloos. Als extraatje plaats Dr. Liem één naaldje op de bovenkant van je hand. Dit zorgt voor extra ontspanning tijdens het half uurtje dat de naaldjes in je gezicht zitten. Ik ben zeer tevreden over deze bijzondere behandeling. Dr. Liem is zeer kundig en geeft veel vertrouwen. Rimpels gaan met deze behandeling niet weg maar de structuur van mijn huid (ik ben 63 jaar) is duidelijk verbeterd. Ik ben vooral ook zeer tevreden over de kleur van mijn huid die er duidelijk frisser uit ziet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dr. Liem Clinic? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.