Waardering van Kin & Kaakcentrum Nederland - Zoetermeer op 8 oktober 2020

Ik was niet tevreden met mijn profiel, een te kleine kin en mijn lipsluiting was niet goed. Ik werd hierdoor erg onzeker. Na wat onderzoek gedaan te hebben, kwam ik kin & kaak centrum tegen. Ik kwam voorbeelden op de website tegen met mensen die een kin operatie hebben ondergaan. Je zag een foto van voor de operatie, een predictiefoto en een na-foto. Een predictie foto is een voorspelling met hoe de kin gaat worden na de operatie. Dit stelde mij heel erg gerust, want hierdoor weet je wat je moet verwachten na zo'n operatie. Dat vond ik namelijk het spannendst, maar de predictie lijkt identiek op de na foto. Super tevreden met het resultaat! Mijn kin past nu helemaal bij het gezicht. Ze begrijpen je bij het kin & kaak centrum en denken met je mee. Ik voelde me begrepen en vond het een fijn idee dat ik niet de enige ben die ontevreden is over zijn of haar kin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kin & Kaakcentrum Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.