Kliniek Veldhoven

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Lichamelijke beperking

Al jaren werd ik in de reguliere zorg afgescheept met vaginale klachten na mijn bevalling. Bij gynaecoloog Joke Haartsen voelde ik mij voor het eerst begrepen. Middels een vaginaverstrakking heeft zij de twee afgescheurde spieren weer vastgemaakt. Pittige eerste vier dagen van herstel door de druk en de zwelling, maar al met al is de ingreep mij meegevallen en heeft mevrouw Haartsen heel kundig werk geleverd. De administratieve communicatie bij Kliniek Veldhoven verliep niet geheel vlekkeloos, maar het is er professioneel geregeld en de medewerkers waren altijd vriendelijk en behulpzaam en hadden alle begrip voor mijn spanning.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.