Kliniek Veldhoven

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Al tijdens een intakegesprek had ik een goed gevoel bij de kliniek. Er werd meegedacht vanuit mijn situatie en niet in het belang van de kliniek, wat me een goed gevoel gaf. De arts was duidelijk en professioneel. Daarna een gesprek met meer specifieke informatie, veel informatie in korte tijd wat ik wel even snel vond gezien het toch over een best een ingreep ging. Gelukkig wel de tijd en ruimte om het te laten bezinken en alle mogelijkheid meer navraag te doen dus dat was heel fijn. De rest is ook allemaal verlopen zoals vooraf gepland en afgesproken. De behandeling is verlopen zoals het hoort en ook daarbij het gevoel in goede handen te zijn, vertrouwen in de kennis en kunde van de specialisten. Bij het "ontslag" ging het wat snel en ietwat rommelig voor mijn gevoel maar ook daarbij daarna alle ruimte om contact op te nemen bij vragen of opmerkingen dus dat was fijn. Fijn om te weten dat er, mocht het echt nodig zijn, altijd iemand te bereiken is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.