Kliniek Veldhoven

Medisch specialistische zorg

uit 20 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Kliniek Veldhoven - Veldhoven op 17 januari 2023

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Plastische chirurgie

Bijna 3 weken geleden heb ik schaamlipcorrectie laten doen. De beste keuze ooit, en blijkbaar ook bij de beste kliniek. Vriendelijk ontvang en prettig personeel. Duidelijk over wat me te wachten te stond met te verwachte resultaat. De verdoving spuiten vielen reuze mee, en de behandeling heb ik helemaal niet gevoeld. Het branden van de bloedvaatjes rook je wel, maar niet te overdreven. Na de behandeling was het gebied nog lekker verdoofd, eigelijk de hele dag. Netjes elk uur op de erwtjes gezeten, en op een handdoek voor tegendruk. Daardoor helemaal geen bloedingen gehad en minimale zwelling, pijnstillers daarom ook geen nodig gehad. Het resultaat werd met de dag mooier en mooier. Kan nu al zeggen dat dit de beste keuze was. Weinig pijn gehad en een super eindresultaat. Ik kan eindelijk weer ondergoed gaat, en me lipjes zitten niet meer in de weg. Dankjewel dokter derks.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.