Waardering van Kliniek Veldhoven - Veldhoven op 19 november 2020

• N.v.t.

9.2
  • Plastische chirurgie

Bovenooglidcorrectie ondergaan. Mijn keuze viel op Kliniek Veldhoven, omdat de ingreep hier wordt uitgevoerd door een plastisch chirurg en niet door een cosmetisch arts. Daarnaast hanteren zij een concurerend tarief. Professionele en klantvriendelijke kliniek waar een warme sfeer heerst. Zowel de intake als de ingreep en nacontrole vonden keurig op het afgesproken tijdstip plaats. De ingreep werd gedaan door Drs. Schiettecatte, vlot en vakkundig. Ondanks de zwelling zag ik na 1,5 week al een vebetering en nu, na pas 4 weken, ben ik al zo ontzettend blij met het resultaat. Het enige waar ik spijt van heb ik dat ik dit niet veel eerder heb laten doen! Ik kan zowel de ingreep als de kliniek enorm aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.