Waardering van Kliniek Veldhoven - Veldhoven op 1 november 2014

9.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben een vrouw van 24 en na tien jaar twijfelen had ik besloten om de knoop door te hakken. Ik ging voor een schaamlipcorrectie. Tien jaar lang heb ik rondgelopen met naar mijn eigen mening een klein walgelijk schaamtevol deel van mijn lichaam. Op 10 oktober 2014 had ik mijn consult afspraak. De kliniek gaf mij bij aankomst al een prettig gevoel en dit werd versterkt tijdens het consultatie gesprek. De consulent was zeer kundig en alles werd goed uitgelegd inclusief mogelijke risico's en complicaties. Wat daarnaast voor mij heel belangrijk was, ik voelde dat mijn klachten hier serieus werden genomen. Ik was compleet overtuigd. Ik wilde dit en ik wilde mijn schaamlipcorrectie hier in deze kliniek laten doen. Afgelopen woensdagmiddag ben ik geopereerd, en op de zeer pijnlijke plaatselijke verdovingen na, was het een hele goede ervaring. Alles werd zeer professioneel uitgelegd en gedaan. Dr. Derks is een zeer professionele en vrouw vriendelijke arts. Tijdens de behandeling werd Dr. Derks door twee vrouwelijke assistentes bijgestaan en hebben wij tijdens mijn behandeling gekletst en gelachen. Ik voelde mij compleet op mijn gemak. De behandeling duurde iets langer dan een uur, waarna ik nog een halfuur moest blijven om te koelen en wat te eten. Op dit moment zit ik op dag drie van de herstelperiode en ik moet nu zeggen: 'Had ik dit maar veel eerder gedaan'. Ik ben sinds woensdagmiddag compleet pijnloos (zonder pijnstillers), met plassen heb ik geen last of pijn, de zwelling valt mee en hoewel ik het eindresultaat nog niet kan bewonderen kan ik nu al zeggen dat het een enorme verbetering is met hoe het hiervoor was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.