Kliniek Veldhoven

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Borstvergroting

Ik ben erg blij met mijn keuze om mijn behandeling plaats te hebben laten vinden in deze kliniek! Een kennis had een positieve ervaring met deze kliniek en ik heb goede reviews gelezen, daarom heb ik zelf ook een afspraak gemaakt. In het consult werd ik erg op mijn gemak gesteld. Ik heb voldoende informatie gekregen, er is goed naar me geluisterd en konden zo samen besluiten nemen over het gewenste resultaat. Ik ben behandeld door plastisch chirurg Derks en dit is goed bevallen. Ze is erg vriendelijk, duidelijk en kundig. Ook alle medewerkers van de kliniek op de dag van de operatie waren erg vriendelijk en betrokken. Het is nu één week na mijn behandeling en ik ben tevreden over het resultaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.