Kliniek Veldhoven

Medisch specialistische zorg

uit 20 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Kliniek Veldhoven - Veldhoven op 9 december 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Haaruitval

In mijn uitgebreide zoektocht naar een goede kliniek voor een haartransplantatie, heb ik de grotere / bekende klinieken bezocht om weloverwogen een keuze te kunnen maken. Het consultgesprek bij kliniek Veldhoven was erg prettig. Er werd de tijd genomen om alles uit te leggen en er volgde een eerlijk advies. Al met al ging ik daar met een goed gevoel weg en na alle gesprekken te hebben geëvalueerd, een behandeling ingepland bij kliniek Veldhoven. De opvolging, berichtgevingen en de behandelingen waren volgens verwachting. Op de verdoving na, was de behandeling pijnloos en verliep soepel. Zeer professioneel uitgevoerd door een ervaren team. iedereen is vriendelijk en de begeleiding is top! Ook na de behandeling werden mijn vragen snel beantwoord via de mail. Nu, na 10 dagen, ziet alles er rustig uit en is er vrijwel niet meer te zien dat er een behandeling is uitgevoerd (behalve dat er nu haar staat waar dat voorheen niet stond). ik kan niet verzinnen wat er anders of beter had gekund

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.