Waardering van Kliniek Veldhoven - Veldhoven op 14 september 2020

8.1
  • Plastische chirurgie

In oktober vorig jaar heb ik een oor correctie laten doen in de Veldhoven Kliniek. De operatie was op zich goed verlopen. Helaas bleef het rechteroor pijn doen, twee maal antibiotica kuur gehad en pijnstillers. Toch genas het oor niet, de pijn bleef. Dr. Kerkhove, welke mij geopereerd had vond dat het oor opnieuw open gemaakt moest worden om te kijken wat er aan de hand was. Door de Coronacrisis en een schildklieroperatie is dit pas 1 september dit jaar gebeurd. Ze vonden een hechtingsdraadje wat niet door het lichaam was opgelost. De pijn is nu weg, gelukkig! Mijn complimenten voor dr. Kerkhove en de verpleging. Ze waren allemaal even aardig. Ik ben heel blij met het resultaat. Ik heb weer meer zelfvertrouwen en mijn oren komen niet meer door mijn haren! Ik wou dat ik het 40 jaar eerder had laten doen. Hoe ouder de leeftijd hoe moeilijker de hersenen de nieuwe stand van de oren accepteren! Nu hopen dat ik er nog lang van mag genieten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.