Kliniek Veldhoven

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Mijn ervaring met kliniek Veldhoven is heel goed verlopen. Tijdlang tegen aan zitten hikken of ik het wel durfde, maar kan zeggen dat ik absoluut geen spijt heb dat ik de operatie heb ondergaan. De behandeling is nu bijna 6 weken geleden uitgevoerd. Voor de eerste 1-2 weken was ik gewaarschuwd door de betreffende arts Drs Schiettecatte; blauwe plekken en zwellingen. Niet aantoonbaar. Dat klopt. Gelukkig trokken deze plekken vrij snel weg. Enkel aan de linker zijde was nog een kleine zwelling waarneembaar tot voor kort, maar ook dat is nu zo goed als weg. Het resultaat is nu al fantastisch. De MACS-lift en onderooglidcorrectie heeft ook mijn kraaienpootjes en frons zo goed als weggevaagd. Dat had ik niet verwacht. Vriendelijk personeel en reageren snel bij vragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.