Kliniek Veldhoven

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Mijn ervaringen waren echt heel positief. De operatie ging echt super snel. Het duurde iets langer dan 30 min. Van te voren halen ze je op en geven ze je een verdovende spray waar je de verdovende spuiten minder voelt. Dan brengen ze je naar de operatie kamer, stellen ze nog wat vragen en dan beginnen ze. Ze leggen alles uit wat ze doen en maken ondertussen een leuk praatje met je. Na de operatie houden ze je nog even daar om te kijken of alles goed is, leggen ze je uit wat je thuis aan nazorg kan doen en dan mag je naar huis. In de auto begin je al met het naleven van de nazorg. Ook moet je goed de nazorg naleven zodat er geen complicaties of zwellingen optreden. Na 1 week ziet er voor mijn gevoel al super goed uit en een heel groot verschil met wat het eerst was. Na de eerste week kan je al iets meer lopen. Dan halen ze na 2 weken de hechtingen eruit en dan ben je bijna overal vanaf. Voor mij was dit echt een super goede ervaring geweest en zou ik dit zeker aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.