Kliniek Veldhoven

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Nu dik 1 week na mijn bovenooglidcorrectie wil ik deze kliniek aanbevelen voor anderen. Ik weet nog niet precies hoe het definitieve resultaat zal zijn, want tot nu toe is het nog wat opgezwollen en rood/blauw/geel (de huid rondom de ogen). Mijn ogen zijn best lang dik geweest, maar het begint nu wel vorm te krijgen. Gisteren zijn mij hechtingen verwijderd. Dat ging snel en gemakkelijk. Ik vond het wel jammer dat de arts er zelf niet bij was. Maar die zal wel een te volle agenda hebben. Verder vond ik de behandeling goed te doen, geen pijn gevoeld. Wel een beetje akelig natuurlijk, zo bij je ogen.. De medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en hebben mij op mijn gemak gesteld. Ik ben zeer tevreden over Kliniek Veldhoven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.