Waardering van MOOI Kliniek - Maastricht op 22 november 2017

9.2
  • Borstvergroting

Hallo.Over mijn ervaring zou ik een heel velletje A4 kunnen volschrijven. Zo fijne ervaring heb ik daar meegemaakt.Allereerst de medewerkers die de mails en werkelijk echt alle vragen beantwoorden, niets was teveel of te gek. Wat ik ook super vond was dat ze ook overleggen met de chirurgen. Verder reageren ze binnen een dag, wat het ook heel prettig maakt.  Afspraken werden snel gemaakt en uitgevoerd. Zelf had ik een geweldige chirurg, die precies begreep wat ik wilde en heeft de operatie ook netjes uitgevoerd.  De algehele nazorg is super goed, ik werd meteen goed ontvangen en bij pijn of iets anders meteen serieus genomen. Al met al ben ik zeer tevreden, en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, van een privé kliniek. He hoort enge verhalen op tv. Maar deze kliniek zou ik om dezelfde redenen weer doen als het nodig is. Ik hoop dat het qua klantvriendelijkheid, hulp,  steun en discretie in de toekomst zo blijft. Mvg.

Reactie van/namens Esthetisch-medisch centrum MOOI Kliniek - Maastricht

Hartelijk dank voor uw uitgebreide waardering. Een mooie bevestiging van wat wij belangrijk vinden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MOOI Kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.