Waardering van MOOI Kliniek - Maastricht op 13 oktober 2020

8.7

In juni 2020 na enkele jaren twijfelen de stap genomen om een borstvergroting te laten uitvoeren. Via andere succesverhalen direct contact opgenomen met MOOI kliniek in Maastricht. Al vrij snel kon ik terecht voor een intake en ondanks dat ik die 1,5 eerder ook al had gehad werd me opnieuw de mogelijkheid gegeven om alle vragen te stellen en protheses te passen. Buiten dat het pand prachtig is wordt je er enorm vriendelijk ontvangen, de medewerkers zijn stuk voor stuk hartelijk waardoor je je op je gemak voelt. Minstens zo belangrijk is de professionaliteit van de plastisch chirurg dr Meesters, ze gaf me het vertrouwen om dat te kunnen waarmaken waar ik al zo lang op hoopte, natuurlijke mooie borsten die passen bij mijn bouw en postuur. Nu ruim 3 maanden verder ben ik ontzettend blij met het resultaat en heb ik nog geen moment spijt gehad van de keuze om voor MOOI te kiezen.

Reactie van/namens Esthetisch-medisch centrum MOOI Kliniek - Maastricht

Bedankt voor uw waardering!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MOOI Kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.