Plastisch Cosmetisch Centrum Spaarne

Waardering van Plastisch Cosmetisch Centrum Spaarne - Heemstede op 22 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ik heb mijn bovenste oogleden laten liften. Het voorbereidende consult op de poli was prettig en gaf duidelijkheid over de vergoeding door de ziektekostenverzekering en waarom ik daar niet aan voldeed. Ik kreeg het advies om er even over na te denken of ik het op eigen kosten wilde doen. Thuisgekomen heb ik de kliniek vergeleken met anderen en qua kosten en reviews komt deze er positief uit. Ik belde en kon een week later al terecht. De behandeling viel reuze mee, alleen de prik voor de verdoving was vervelend. De arts en de assistent waren erg vriendelijk. In de dagen erna heb ik wel pijn gehad, maar met goed koelen was dat te verdragen. Enkele weken later bij het hechtingen verwijderen was het snel klaar, dat was niet vervelend. Het ziet er goed en netjes uit. Dank u wel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Plastisch Cosmetisch Centrum Spaarne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.