Waardering van Plastisch Cosmetisch Centrum Spaarne (PCC Spaarne) - Heemstede op 30 maart 2018

9.2
  • Huidaandoeningen

Op 29 januari 2018 heb ik een bovenste ooglidcorrectie beiderzijds ondergaan in het Spaarne Gasthuis op de afd. Plastisch chirurgie.  Dr. Jairath heeft de operatie uitgevoerd. Ik had van tevoren informatie ingewonnen en gehoord dat dr. Jairath goed bekend staat. De ingreep viel erg mee, het ging precies zoals van tevoren uitgelegd was. Het ongemak van de verdovingsprikjes mag geen naam hebben en van de correctie zelf heb ik niets gevoeld. Hel is klaar voordat je het weet. Dat komt ook door de fijne relaxte sfeer in de operatiekamer.Thuis heb ik een paar dagen rustig aan gedaan en ook goed gekoeld. Ik heb geen last gehad van zwellingen of bloeduitstortingen. Wel was het fijn dat na een week de pleisters er vanaf mochten en de hechtinkjes eruit. Meteen weer toonbaar op straat! Ik ben erg enthousiast over het mooie en natuurlijke resultaat. Een uitgeruste blik om het zo maar te zeggen. Ik beveel dr. Jairath zeer zeker aan.

Bent u of werkt u voor Plastisch Cosmetisch Centrum Spaarne (PCC Spaarne)? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.