Plastisch Cosmetisch Centrum Spaarne

donderdag
vrijdag
zaterdag
Gesloten

Waardering van Plastisch Cosmetisch Centrum Spaarne - Heemstede op 5 oktober 2016

Oogaandoeningen

Voor het maken en wijzigen van de afspraak werd ik uitermate plezierig geholpen en was het verplaatsen geen probleem.De zorgen die ik had omtrent de ooglid correctie werden door de arts volledig weg genomen! Dit doordat de arts en het balie personeel professionele en kundig over kwamen en m'n vragen duidelijk werden beantwoord!Al met al een prettige ervaring waar ik in eerste instantie tegenop zag!De ooglid correctie is ontzettend netjes uitgevoerd en het ziet er heel natuurlijk uit zonder zichtbaar litteken weefsel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Plastisch Cosmetisch Centrum Spaarne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.