Waardering van Praktijk Gabriels, Behandellocatie Barendrecht - Barendrecht op 18 december 2018

9.6
  • Borstvergroting

Ik ben gister geopereerd aan een borstvergroting door dr a Damen! Wat een super vent is dat!Bij het consult nam hij alle tijd voor mij en legde alles heel goed uit.Ik had een heel goed gevoel bij hem.Gister middag pas geopteerd, enige nadeel was dat het uit liep en dat ik 1,5 uur moest wachten tot mijn operatie.Na de operatie voelde ik mij erg goed, maar daarna werd ik misselijk en heb ik 2 keer overgegeven , dat kwam door de narcose.Ik heb niet zoveel last alleen een erge druk op mijn borstkas alsof er een paar bakstenen opleggen en mijn borsten zijn wat gezwollen, verder geen pijn!Ik ben van een kleine 75b naar 350 cc gegaan.Ik raad iedereen deze arts aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk Gabriels, Behandellocatie Barendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.