Waardering van Praktijk Gabriels, Behandellocatie Vlaardingen (MFIV) - Vlaardingen op 9 januari 2017

7.3
  • Ooraandoeningen

Ik ben goed geholpen door dokter Hupkens. Echter moest ik ruim 3 uur wachten voor ik aan eindelijk aan de buurt was. Toen ik aangaf dat ik dit best vervelend vond werd er verteld dat iemand 1,5 uur te laat was. Best onterecht dat daarom alle andere patiënten lang moeten wachten. Omdat ik zelf 3 kinderen heb en niet heel flexibel met tijd maakte het lange wachten dat best lastig. De behandeling was wel goed. Dokter Hupkens is erg aardig en volgens mij ook erg kundig. Tot nu toe is het resultaat van mijn oor mooi maar een echte conclusie ik kan ik nog niet trekken omdat de hechtingen er nog inzitten. De dag na de ingreep liet het verband los maar ben erg goed geholpen met het oplossen van dit probleem. In de loop van de week werd ik gebeld hoe het ging en of ik nog vragen had. Dat was fijn. Wat niet zo fijn was is dat ik er na een week achter kwam toen ik eindelijk mijn haar weer mocht wassen dat er een hele pluk mist! Tijdens de ingreep was alles afgeplakt. Het verwijderen was erg pijnlijk. En nu weet ik waarom.Toen ik dit kenbaar maakte werd hier heel luchtig over gedaan en eigenlijk geen gehoor aan gegeven! Lijkt me niet de bedoelding toch?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk Gabriels, Behandellocatie Vlaardingen (MFIV)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.