Dokter Marsha Wichers, praktijk voor Injectables en Face positivity

Esthetisch-medisch centrum

uit 44 waarderingen

Waardering van Dokter Marsha Wichers, praktijk voor Injectables en Face positivity - Leiden op 10 mei 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Cosmetische behandeling

Via een vriendin ben ik bij Marsha Wichers terecht gekomen. Ik was zelf al enige tijd geïnteresseerd in een Softox behandeling. Na een natuurlijk en mooi resultaat bij mijn vriendin gezien te hebben, ben ik ook bij Marsha geweest. Marsha vraagt naar mijn verwachtingen en geeft hier vervolgens passend advies bij. Het resultaat is precies wat ik verwacht had van tevoren en ik ben hier ontzettend blij mee. Ik blijf zeker langskomen na deze fijne ervaring!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Marsha Wichers, praktijk voor Injectables en Face positivity? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.