Dokter Marsha Wichers, praktijk voor Injectables en Face positivity

Esthetisch-medisch centrum

uit 44 waarderingen

Waardering van Dokter Marsha Wichers, praktijk voor Injectables en Face positivity - Leiden op 25 mei 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Via een vriendin kwam ik bij Marsha terecht. Door een ongeluk is een zenuw in mijn gezicht aangetast waardoor ik 1 wenkbrauw optilde en de ander niet. Rimpelvorming was hierdoor ook asymmetrisch. Ik wou niet helemaal van mijn rimpels af maar iets meer symmetrie en elders in mijn gezicht wat zachtere lijnen. Dit is perfect gelukt met de softox methode van Marsha. Ik heb nu een fijne frisse uitstraling zonder strak te staan. Marsha neemt altijd alle tijd voor mij, is makkelijk in de omgang en is gewoon erg goed in wat zij doet. Ook mijn lippen heb ik laten behandelen, eerst alleen de zogenaamde rokerslijntjes, later ook subtiel iets meer gevulde lippen. Ook hier ben ik erg tevreden over. Ze zijn mooi en zien er natuurlijk uit. Ik ben elke dag blij als ik in de spiegel kijk! Ik raad het iedereen aan om voor injectables naar Marsha Wichers te komen, je bent in goede handen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter Marsha Wichers, praktijk voor Injectables en Face positivity? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.