Waardering van REFLEQT CLINIC - Haarlem op 18 december 2018

• N.v.t.

Franca is een hele goede orthomoleculair arts. Ze legt goede verbindingen tussen verschillende klachten en kan dit ook goed uitleggen - zodat ik ook zelf snap wat er aan de hand is. Ik ben bij Franca gekomen met klachten omtrent mijn darmen (buikpijn, krampen, opblazen buik) en met veel angst/ paniek/ onrust in mijn hoofd (oorzaak: anorexia). D.m.v. een aangepast dieet en de juiste supplementen heb ik minder last van mijn buik en het is een stuk rustiger in mijn hoofd (hierdoor slaat bijv de therapie nog beter aan en durf ik ook meer te eten). Alles staat met elkaar in verbinding. Ik ben nog niet klachtenvrij, maar dat is ook niet realistisch want dit proces kost natuurlijk tijd. Maar .. er zit duidelijk een stijgende lijn in en ik heb ik er alle vertrouwen in dat ik volgend jaar klachtenvrij ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor REFLEQT CLINIC? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.